CYW fall get yo passes

Page 6 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Fifty - Five on Mon 05 Oct 2009, 7:18 pm

Congrats on the Top 75 Thang!!! cheers

Kim asked the best question of the weekend. When we went by Laz's car she asked me "Why is the windshield so big?" lol!
avatar
Fifty - Five
super tender

Posts : 516
Join date : 2008-07-05
Age : 39
Location : over by the Farm

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Laz on Mon 05 Oct 2009, 8:56 pm

ok that was you. i been away sooo many years to quote OS that i dont know the new faces. Alyssa got runner up miss cyw. im more proud of that than any ole top 75. OS ur right nigel woulda been very disappointed. Embarassed
avatar
Laz

Posts : 72
Join date : 2008-07-24

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Chicken on Mon 05 Oct 2009, 9:05 pm

Friday night parking lot of host hotel....we did not get the police called on us that night...... lol!



Saturday was Hippie Day......Don't they look cute......




Justin, Kenny, and Nut checking out whats for sale.....



By the looks of these four they saw a girl walk by with BIG BOOBS.....



55 showing off his foot long......



Kenny was jealous of Barrett getting all the attention from Kim so he went in for a little lovin.....



All in all we had a great time can't wait till Farmington.......... cheers
avatar
Chicken
Finger lick'in good !!

Posts : 66
Join date : 2008-11-13
Age : 44
Location : Next to Kx3

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  overspray on Mon 05 Oct 2009, 10:01 pm

Chicken wrote:
By the looks of these four they saw a girl walk by with BIG BOOBS.....



:


Lesson for the weekend>>>>>>> Prolly best to just look and not say a word ! scratch scratch

_________________
Stand Out.....or Stand Down !

Coming back with two rides in 2012...
1959 ..2276...Fatina
and a 1964 nice shiney Greenish..yellowish ride..
Get Ready !





http://www.facebook.com/pages/OvertonsResto/219003816997?ref=ts
avatar
overspray
Papa bear

Posts : 1962
Join date : 2008-05-29
Age : 55
Location : West GA

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Mohawk on Tue 06 Oct 2009, 5:09 am

Looks like you had a good time. I wish I was with you there instead of being over here with this f ****g cold and windy weather. Now is the snow on it's way to. Crying or Very sad
avatar
Mohawk

Posts : 347
Join date : 2008-07-02
Age : 47
Location : Sweden (Varberg)

View user profile http://mohawk-vw.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Major62 on Tue 06 Oct 2009, 7:28 am

Congrat's Thang ! Looks like the BKC crowd - Nice bling OS.
55 think you were at the wrong show Shocked
avatar
Major62
Class 11

Posts : 326
Join date : 2008-08-01
Age : 53
Location : Roswell Ga.

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Mrs. Pro-Flow on Tue 06 Oct 2009, 3:49 pm

Huge THANK YOU to all the people who helped us out this weekend!
Specially to Charles & Nae for everything....You SO know what I mean! LOL
Love the pics Chicken!!!!
avatar
Mrs. Pro-Flow

Posts : 48
Join date : 2009-06-12
Age : 56
Location : Paulding County, Georgia

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Black Cat on Tue 06 Oct 2009, 5:48 pm

I knew I would miss a good time...Congrats Thang...Nae and OS...ya'll look just like back in the day...at least, what I can remember! Hope this is the last time I miss a good one!
avatar
Black Cat

Posts : 91
Join date : 2008-07-27
Age : 57
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Fifty - Five on Tue 06 Oct 2009, 5:50 pm

Gil you SO missed a good time. We only got the cops called on us once. Farmington is just around the corner, come on up!!!
avatar
Fifty - Five
super tender

Posts : 516
Join date : 2008-07-05
Age : 39
Location : over by the Farm

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Black Cat on Tue 06 Oct 2009, 5:51 pm

Fifty - Five wrote:Gil you SO missed a good time. We only got the cops called on us once.

Only once...I guess it wasn't as much fun as I hoped!!! cheers
avatar
Black Cat

Posts : 91
Join date : 2008-07-27
Age : 57
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Fifty - Five on Tue 06 Oct 2009, 5:57 pm

Dang how'd you do that? I posted that and you already had me quoted by the time it came up for me to see. Shocked
avatar
Fifty - Five
super tender

Posts : 516
Join date : 2008-07-05
Age : 39
Location : over by the Farm

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Mrs. Pro-Flow on Tue 06 Oct 2009, 7:21 pm

You are so taking my word Mike! LOL
avatar
Mrs. Pro-Flow

Posts : 48
Join date : 2009-06-12
Age : 56
Location : Paulding County, Georgia

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  overspray on Tue 06 Oct 2009, 9:45 pm

Mrs. Pro-Flow wrote:Huge THANK YOU to all the people who helped us out this weekend!
Specially to Charles & Nae for everything....You SO know what I mean! LOL
Love the pics Chicken!!!!



Anything for you love ! Just keep on !

_________________
Stand Out.....or Stand Down !

Coming back with two rides in 2012...
1959 ..2276...Fatina
and a 1964 nice shiney Greenish..yellowish ride..
Get Ready !





http://www.facebook.com/pages/OvertonsResto/219003816997?ref=ts
avatar
overspray
Papa bear

Posts : 1962
Join date : 2008-05-29
Age : 55
Location : West GA

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Thang on Tue 06 Oct 2009, 10:57 pm

I SOOO enjoyed that! BTW Thanks folks!
avatar
Thang
I built mine backwards

Posts : 394
Join date : 2008-05-23
Age : 55
Location : West GA

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Black Cat on Wed 07 Oct 2009, 9:35 am

Fifty - Five wrote:Dang how'd you do that? I posted that and you already had me quoted by the time it came up for me to see. Shocked

DSL like a fast car!!
avatar
Black Cat

Posts : 91
Join date : 2008-07-27
Age : 57
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: CYW fall get yo passes

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum